Wednesday, August 22, 2007

"kalau dah tajadi.."

ari ni memang agak malang bagi aku ngan nani kot..or maybe aku je kot. nak tau nape aku tulis blog dalam keadaan subuh yang hening ni? bukan lah aku bertafakur kawan2..tapi aku nak menceritakan bagaimana aku leh ends up ta tdo g pd pukul erm...515 pagi ini.
actually pepagi lg mase nak pi keje ade keling ni tak puas ati ngan aku, selalunye aku takan menggunakan perkataan keling ni, tapi since dea ni uncivilised berbanding kaum india yan majoritinye sopan santun dan baik budi pekerti ni..rasenye dea layak kot dapat gelaran keling ni..dea ta puas ati ngan aku, bile aku tinggikan sore dan ckp "queue up pls!" memang asalnye dea berator, then, cm biase bile tren datang, ko suppose bg org kua dulu, tapi dea tros jump in q. sape la tamarah and hello..pagi tau tuh.

then kat tmpat keje ari ni..ar cond pulak rusak..dan sedia maklum lah...since kitorg neh menyewa showroom eon ble mane bangunan baru tgh disiapkan..panas nye...amboi..telah meningkatkan temperature hutak aku..by 530, luckily nani kol..cakap azam itu and azam ini, yg sbnanye aku malas nak dgr sebab dah lame aku soh tglkan mamat tu..(hehhe..sowi nani!)then dea ajak hang out..so kitorg pon hang out la kat pj state smntara menunggu waktu untuk pick up bf aku. fyi, mase ni plan nak confront azam which is funny sbb nothing actually happen when we met him later that night. so..lepas ambik bf aku kat low yat,ttbe somebody tgor cakap, "tayar flet"..oo..rusak plan nk g ladies nite..nani pon berenti kat satu lorong dimana dulunye tmpat anak2 ayam mencari ulat2 yg kegelian tgh malam nak merase pepet..bf aku pon jack keta tuh then pd mase yg same aku dan nani cubela bukak nat tu..aku step la tmpat pmbuka tu..tapi tak gerak lgsg. in fact aku yg diri atasnye..nani cube..pon same gak. pastuh bf aku yg sememangnye kering tuh ..cube..dengan skali hentakan dea berjaye unlock nat tersebut..huh..hebat. this one goes to my abg ipar who suke kutuk my bf yg kurus..saying org kurus ape kejepon taleh buat! prove u wrong!!so bile bf aku leh membukanye kitorg lepak kat tepi bia dea wat sorg2..

spare tyre tuh pulak cam flet gak tp kitorg ingatkan tade angin..tgk2 tade tiub tros..so kitorg decided balik cheras wif that flet tyre ..the initial tyre la..tuka lagik. balik cheras, azam came then nani tak confront dea pon..hape2 ntah kau ni nani! tp aku letih gile aku cakap nani, kite kene balik gak..lambat sket pon tape..so aku tdo jap, rest. pade pukol 3 pg kitorg meninggalkan kl..wif the flat tyre. sampai shah alam kan, kitorg aleady rolling on the rim sbab tyre nye dah pcah..so..itu la yg terjadi sepanjang malam tadi. hape ygkitorg plan langsung tajadi.. malang kan?

but i learned sumthing though.."cara2 menggantikan tayar kereta" :)

No comments: