Wednesday, August 8, 2007

"manusia hanya.."

tajuk kali ni agak pelik? apa maksud aku? dah lame aku tak tulis blog aku..there's so much things to do..tapi..sepanjang aku mendiamkan diri sebenarnye banyak kesah yg tak syok jadi kat aku..mostly at werk la..ada sorg mamat tuh da kawen..dea ske ganggu aku yg tgh khusyuk buat keje..kenkadang dea dok menung je tgk aku..deaingat kacak ke wat centuh?? ader one time kat bilikmeeting, he stared at me betol2 across the table..mcm celaka..aku taske pandang aku gitu..(although aku memang comel..hehe..) but it was inappropriate..dea da la suku sakat yg tak brape aku ske..damn!

then ade issue pasal gaji which i found also annoying..entahla..my friend is getting married,within 2 months of berkenalan..but it was ok..cam secocok..cume there is a friend, name siti(bukan name sebenar!) dea ni baek la.ader bf yg dari zaman skolah lagi..mamat ni pon penah pukul dea but she stayed..meyakinkan kitorg yg dea dah berubah..so we believed..tapi taklame..mamat tu mula bawak balik pompuan ke umah..tukar2 lak tuh..sh*t..cam pukimak pon ader gak..u do not treat ur gf/ bf mcm pantat ayam tabagus..aku nak bagitau..tapi..herm..aku tade hak nak campo..until last week..aku dapat tau yg dorg engaged..and now its too late..:( aku nyesal la jugak tangtau dea..
manusia hanya tau merasa, mrenung dan berfikir.manusia hanya badut dalam dunia sementara.

1 comment:

zeezam said...

yeah it suck!