Tuesday, March 4, 2008

aku cume nak nulih.."TENTANG AKU"

aku memang fail betol la kalau derang soh pk tajuk..abeh terbantut ape yang aku nak taip..arineh aku nak bercrite tentang aku sebenarnye. ramai yang tatau sape aku kot..
ok..name aku tengku nur anisa. jangan tanye aku smada aku neh kerabat ke tak, sbb setau aku, aku makan gaji ngan org jugak same cam korang, pernah jugak masok istana tapi aku tak ambik port langsung sape aku disisi mahupun didalam sejarah melayu. kenapa aku bagitau tentang diri aku?
sebab aku nak lebih ramai kawan di samping nak tunjuk aku org jenis cemana. sesetangah orang boleh mengetahui perwatakan orang lain dengan membaca penulisan nye jer. aku lahir 16 febuari kat bumi klang dan aku telah merantau ke dua negeri sepanjang persekolahan aku. aku bukanlah tomboy/pengkid walaupon aku pernah ada hati dan juga berchenta dengan kaum sejenis. aku seorang perempuan yang dah sedar diri dan balik mencintai lelaki tapi..aku ske tgk pompuan seksi2..bukan gatal..cume kekadang sronok kalau kite leh pakai ape yang derang pakai. tapi itu takan terjadi laa..memandangkan aku neh berbadan seperti belon yang dipenuhi air.
aku ske makan pedas sebolehnye biar sampai sakit perot dan akujuge ske benda masam2. aku ske berkawan tapi bile aku dah keje..susah betol nak lepak ngan kawan2..nak pegi gig ape lagik..kat tempat keje aku tuh no such thing as kawan..bile kiter nak kawan dea backstab kite pulak..
penah aku ngadu kat adik laki aku pasal crite keje backstabbing dalam dunia pekerjaan yang penuh ngan orang melayu neh..kate adek aku..be opportunist..nak survive kene backstab org balik..
maka jadilah aku melayu yang tergolong dalam sikap gitu tapi dalam dunia pekerjaan je..sebab aku sebagai kuli kalau nak tetap menten keje situ kenala aku buat..jgn salah faham pulak..aku cume nak isi perot ngan mekanan..money means foods..jadiknye aku cume menganggap kawan2 aku adalah kawan2 yang penah hidup susah dan senang bersama aku. yang tak penah lupe antara satu sama lain walaupon berjauhan..sape yer? well yang i miss most my childhood frens den aku miss kat chegu ayun, akiim yang seems so far away..the one yang tak penah fail untuk melepak ngan aku ialah zeezam..making everything possible dan ain..yang aku sayang dan rindu..hehehe..my miss popular..ade yang kate aku neh mengongkong pakwe aku but..aku cume takot kehilangan..oh ye..aku sedang mencube mengubah tebiat itu..dan semakin pulih dari obsesi ini..aku sbenarnye tgh tatau nak taip ape..dah malam neh..blum maghrib lagik..so au sambung tentang aku esok k? and i finaaly found a tajuk..hehhe...












2 comments:

zeezam said...

nak ajak lepak kalu, kontek awal.
lambat kalu, fail juga.
haha

Anonymous said...

patut kena tuka tajuk,
|
|
|
\|/
Nama saya .....