Friday, June 22, 2007

aku tertekan sekarang.

aku rase cam seswai kalau gune font small..org asek komplen sebab taknampak ape yang aku tulis.. huhuhu..ok..bukanla aku berniat nak buat2 rajen dok blog kat dalam neh ..tapi aku tgh tertekan dan saket ati..tau? mestilah korang tatau..sebagai technician pompuan..dorang banyak bagi aku buat keje indoor..mungkin dorg rase aku tak mampu nak compete ngan lelaki kot..tapi ia sungguh mendatangkan kemarahan..sebagai sorang pekerja yang berdedikasi aku akan siap kan keje2 aku dengan cepat sebab aku taske tangguhkan keje..kang berlambak2 lak..lagipon memang nature aku untuk sudahkan keje yg ade kat depan mate aku..

so bile aku dah siap aku ske turun ke site..tgk pipe pecah and so on..aderla aku punyer superior yang tatau la apesalkan..asek nak cari kesalahan aku..keje aku complete so ape masalahnye? marah sungguh aku bile dea soh aku siapkan keje member aku yg melambak. bukan la aku neh pentingkan diri sendiri tapi sepanjang aku keje kat sini..inila aku first time nak pegi sport kan diri aku..dea bleh buat camtuh lak kan..sape le tak marah..

mule aku masok sini memang tensen..sakit ati..workload berlambak2..tapi mase tentukan semuanyer..aku berjaye adaptkan diri aku sendiri kat suasana busy camnie..and aku terime aku hanye sekadar kuli yang bekerja di bawahan dan suruhan org..so taleh la nak wat pale sendri kan..pedih gak ati aku neh ha.. taleh tgk org senang sket..entahlaa..

anyway..as long as i had fun and gain experiences tapela..aku wat jer..lagipon sme hal yang jadik kat aku cam nak sambung stadi pat time kat SPACE-UTM ..hahaha...bleh ker? i will..aku nak jadi engineer pastuh aku nak soh org pulak buat aku keje aku..

hikhikhikhik..chiow..

No comments: